Zona
ASISTENTA ONLINE
NE GASITI SI PE
Recomandări

Termeni şi Condiţii

 

Garantii

Cadourile achizitionate din magazinul online de cadouri www.cadouri-artizanat.ro sunt garantate de producatorii acestora. Magazinul cadouri-artizanat.ro nu isi asuma nicio responsabilitate pentru eventuale defecte si nefunctionalitati ale produselor. Acestea revin exclusiv producatorilor.

Retur produse

 Ne puteti returna produsele cumparate si achitate, in termen de 10 zile de la primirea acestora, in urmatoarele situatii:

-         Produsul este deteriorat sau defect

-         Ati primit alt produs decat cel comandat

-         Nu ati fost informat asupra faptului ca ar putea aparea diferente intre imaginea produselor expuse in magazinul online www.cadouri-artizanat.ro si imaginea articolelor primite de dumneavoastra sau diferente de decor pentru acelasi produs. Avand in vedere faptul ca obiectele sunt lucrate integral sau partial manual, este posibil sa existe diferente intre produse cu aceeasi denumire de care veti fi informat.

In situatia in care va confruntati cu una dintre problemele de mai sus, aveti, la alegere, doua optiuni:

1.    Veti primi integral suma pe care ati cheltuit-o, inclusiv taxele de manipulare, expediere si transport

2.    Vom inlocui produsul deteriorat, fara ca dumneavoastra sa mai achitati taxe de transport.

Va rugam sa verficati continutul pachetului primit in prezenta agentului transportatorului.

Daca la primirea coletului gasiti produsul deteriorat, va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa anuntati imediat operatorii magazinului www.cadouri-artizanat.ro - la numarul de telefon 0725.650.785 sau la adresa de e-mail contact@cadouri-artizanat.ro. Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat, refuzati primirea acestuia si anuntati echipa www.cadouri-artizanat.ro in ziua primirii coletului, la numarul de telefon 0725.650.785 sau la adresa de e-mail contact@cadouri-artizanat.ro

 Conditii returnare produse:

·       Produsul trebuie returnat in ambalajul original

·       Costurile transportului la retur nu se returneaza

·       Returnarea banilor se face prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata

Cumparatorul nu se despagubeste daca:

·       Motivul invocat pentru returnare este subiectiv si nu se refera la caracteristicile produsului sau la calitatea lui, sau daca ati fost informat si v-ati exprimat acordul asupra diferentelor intre imaginea produselor din magazin si cea a produselor primite

·       Va razganditi dupa ce produsul a fost comandat si ati efectuat plata, daca nu apare una dintre conditiile mentionate la criteriile de retur

·       Adresa pe care ati folosit-o la efectuarea comenzii a fost gresita sau nu a fost exacta.